Nekad ViktorPiktor | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViktorPiktor

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? På steam heter jag kris_pav85

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Martin Johnsson#6522

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin och han har haft ett svårt år.Han har försökt att få ett jobb men det går inte Martin har funderat länga på att hoppa…Men nu kommer beslutet han har ett mål.Och det är att skaffa ett jobb.Martin har en saab och körkort och vill bli anställd på jobb.Och nu jobbar Martin på postnord.(lite IRL jag har varit medlem på unive men vart hackad på det kontot men nu vill jag få en ny chans).Martins mål är inte så stora men han vill gärna ha en dröm att en dag bli kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill fortsätta spela på unive.Min första konto blev hackat och jag vill gärna bli medlem nu igen.Jag vill också bli medlem för att jag vill skaffa jobb på unive.Jag kommer bidra med att ge er en högre rp nivå än alla andra i min ålder.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ja det är för att det är bra staffs,bra ägare,trevliga personer osv.Men det som intresserar mig mest är rollspelet.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom COSMO_BTs stream och jag vill gärna inte sluta spela på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få ett jobb.Att kunna ha många vänner in game och kunna bara chillar i unive om jag har haft en dålig dag i skolan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill gärna bli en mekonomen anställd eller Falck,Securitas.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte och kommer bara köra på unive hela min karriär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka