Nekad ViktorPiktor | Chef-jobb ansökan (Gunnar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViktorPiktor

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Viktor heter jag.

Vad heter du på discord? Viktor Pettersson#3919

Hur gammal är du? Jag är 16 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 1000+ vet ej hur många

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på mekonomen för att det alltid har varit ett intresse vid bilar.Jag känner att jag är rätt person för detta jobbet.Jag vill också bli anställd för att jag vet att jag är en påhittig person som är snäll,lugn,social person,Bra på att fixa bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Martin har redan vid ung ålder visat ett stort intresse inom bilar då han redan vid 16års åldern (han är 20år gammal).Han har fixat med bilar och fått betalt många gånger och personerna som jag fixat bilarna hos är ofta nöjda.

Berskiv din karaktär? Martin är 20år gammal och han var fattig när han var ung.Hans pappa lämnade honom och han 3 syskon och hans mamma var själva och fattiga.Martin fick bra betyg i skolan.Men en dag kom han på att han kunde börja fixa bilar i kvarteret han frågade hans farbror hur man gjorde han gick dit varje dag och lärde sig mer och mer.Efter en vecka hade han lärt sig.Han gick till grannarna och fråga om han kunde fixat bilen,tvätta den,byta däck och då fick han 1000kr per bil.Hans mamma viste inte om detta så när hon fick reda på det började hon gråta.Martin gav pengarna till sin mamma och sa ”här köp lite mat och betala räkningar”.när hon hade gjord det då började ett nytt kapitel i livet.Han började laga mer bilar och hans mamma som var rik köpte en liten verkstad till han där han kunde fixa bilar det hette Martins bil och mekning.Han la av för 1 år sedan men nu vill han börja igen han vill ha större utmaningar i livet.Så det är därför Martin vill bli chef på mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 4 timmar om dagen och jobba 3 timmar av dem.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Nja men det skulle vara en dröm att bli chef på mekonomen då Martin har drömt om det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte unive är mycket bra och jag kommer aldrig lämna unive.

Har du läst våra Regler? Ja jag läst dem minst 10 gånger då jag har memorerat alla i mitt huvud nästan om om någon bryter mot dem skriver man /report.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka