Nekad ViktorPiktor | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViktorPiktor

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum 1 September 2008

Vad heter du på discord? Martin Johnsson#6522

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer nog spela mellan 15:15-21:00 mellan måndag och fredag men på helgen kommer jag spela mellan 06:00-22:00 men det beror också kanske om jag har någon match och mellan tiderna måste jag äta och det tar ungefär 10 min men jag kommer vara mycket aktiv om jag blir servervakt.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag tror jag har spelat på unive sedan somras det kan va senare eller tidigare men jag tror det är Juli eller Augusti men svar ungefär 4-7 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir godkänd kommer jag vara aktiv på sjukvården som servervakt då personer inte kan eller vet vad /me betyder och vissa kommer in i lobbyn på sjukhuset och bara ”nu ska vi råna någon” det är mycket sundförnuft så det blir det nog en perma ban eller av ban för kollade upp honom
Och han var ej medlem eller Krim
Så ja det är nog en perma ban för att han uppges sig vara någon annan och sedan pratar han halv ooc så om jag skulle vara servervakt skulle det nog kanske vara sv ban i 1 timme och ge honom
En ny chans alla nya till rp måste man ge en ny chans vissa vet kanske inte vad reglerna finns och läsa osv detta måste servervakter tala om för honom/henne och sedan när hen har läst på regler då kan man ge den en ny chans att komma in till rp

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på unive för att jag vill kunna bidra att hjälpa att kasta ut folk som spelar på en annan server t.ex och kommer bara in för att lalla och att ge bort tid på detta folk måste förstå att servervakter lägger ner mycket tid på detta och det är därför folk har typ 0 respekt vi lägger ner ungefär 5 timmar om dagen för att kunna rensa alla som lallar och alla som bryter grovt mot reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det står på denna fråga ovanför denna men jag skulle ge allt för att göra unive till en bättre plats och ge alla en ny chans men om man har blivit bannad typ 5 gånger då blir det ingen ny chans.Men för dem som
Går in på servern och har ej läst reglerna och VDM måste man nästan ge en ny chans alla har en ny chans i livet.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är ju sjukvårdare in game och då blir det bara tråkigt att ingen svarar på /me och då måste man skriva en /report Han svarar ej på /me hur ska jag kunna rpa på att hans puls är något och då måste man skriva om det flera gånger för att någon servervakt ska komma men det finns ett hop om jag blir servervakt kan jag säga in game hur man gör annars i ooc chatten eller i en kanal i Discord för det blir drygt att man för ett till larm och att varje gång blir det så att ingen svarar på /me kollar puls eller /me puls/andning? Så jag vill kunna göra det lättare för om min chef Elliot tror jag får reda på att jag bara står och väntar på någon servervakt ska komma i 10min då för jag sammanlagt 20 tusen i lön och för 0 arbete Så det jag vill komma med detta är att jag vill bli servervakt för att om någon ej svarar med /me är det bara enkelt att bara skriva en /kick anledning-Kan ej /me och det måste man lära sig så gå in i Discord kanal stör ej 1 så förklarar jag till dig id t.ex 759

Varför vill du bli servervakt? Det står ovan här men jag ska bidra att hjälpa nybörjare till att veta vad /me är och förklara steg för steg för vissa brukar använda /me som någon chatt jag skulle ta hand om någon och senare så blir det t.ex ”Vad gör du hjälpa mig till sjukvården” men jag måste ju få veta vad din puls är osv så det blir bara enklare att bli servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /ban anledning id /kick anledning id /svban anledningen id och sedan /revivie och så mer kan jag ej men om jag blir servervakt kan jag nog få veta mera

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej bara kickad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej absolut inte!!

Hyfsat bra ansökan, men som sagt om jag var du skulle jag nog utveckla lite mer på vissa frågor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka