Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198210105837/
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor
Vad är ditt discord namn? Viktor#0288
Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. Jag heter Björn Larsson och är 26 år. Jag är född i Sverige och jag hade en bra och lugn uppväxt, normal om man kan kalla det för det. Jag har arbetat som ordningsvakt tidigare men min dröm är att tjäna som polis i yttre befäl. Jag är inte våldsam men gör allt min överordnade säger åt mig att göra. Mitt största intresse är bilar. Jag har kört bil enda sen jag fick körkort och har aldrig slutat
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag kan tillföra och skapa en roligare och bättre miljö på Unive Roleplay. Jag har tidigare kört på White listade servrar där jag aldrig stött på rollspels problem och blivit utkastad
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört bra saker om denna servern och jag har en polare som spelar på den just nu och är whitelistad. Han heter Manazz#4458 på discord på discrod
Hur hittade du Unive? Genom min polare
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en bättre och mer uppskattad miljö
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att svära in mig i Poliskåren
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte för tillfälet
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor
Vad är ditt discord namn? Viktor#0288
Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. Jag heter Björn Larsson och är 26 år. Jag är född i Sverige och jag hade en bra och lugn uppväxt, normal om man kan kalla det för det. Jag har arbetat som ordningsvakt tidigare men min dröm är att tjäna som polis i yttre befäl. Jag är inte våldsam men gör allt min överordnade säger åt mig att göra. Mitt största intresse är bilar. Jag har kört bil enda sen jag fick körkort och har aldrig slutat
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag kan tillföra och skapa en roligare och bättre miljö på Unive Roleplay. Jag har tidigare kört på White listade servrar där jag aldrig stött på rollspels problem och blivit utkastad
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört bra saker om denna servern och jag har en polare som spelar på den just nu och är whitelistad. Han heter Manazz#4458 på discord på discrod
Hur hittade du Unive? Genom min polare
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en bättre och mer uppskattad miljö
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att svära in mig i Poliskåren
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte för tillfälet