Nekad Viktorgta | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktorgta

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Sandberg

Vad är ditt discord namn? Vicke#5470

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2006

Berätta om din karaktär. Viktor är en 30 årig man som kommer från dem stökiga delarna av Stockholm. Viktor har alltid haft en stor dröm om att en dag flytta till storstaden Unive. När Viktor var liten så såg han alltid upp till dem som hjälper samhället och gör det till en bättre plats. Han lovade sig själv som ung att alltid hjälpa samhället i den mån han kan, även om det skulle innebära att han behövde riskera sitt liv eller plocka skräp. Viktor dömer inte folk från sin bakgrund eller utseende för att han har ett tankesätt där han tänker att alla kan tillföra något till samhället.

Viktor har ett väldigt stort intresse för Hockey Då han som liten spelade Hockey nästan hela tiden. Viktor älskar laget Edmonton Oilers i NHL och drömmer om att få gå på en av deras matcher. Viktors favorit hockey spelare är Connor McDavid som spelar i Oilers.

Viktor strävar efter att göra samhället till en bättre plats och prioriterar gärna andra framför honom.

Nu vill Viktor flytta till Unive och ansöker därför om medborgarskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag håller en hög RP nivå och kan leva mig in i scenarion och tänka från motpartens sida och göra allt mer realistiskt. När det sker ett scenario så kommer jag agera som jag hade gjort i verkligheten.

Som exempel:
Viktor jobbar hos polisen och får in ett larm om en man med kniv. Han väljer att ta det larmet. Viktor tar sin polisbil och tar sig dit så snabbt som möjligt på ett säkert sätt. När Viktor kommer fram till platsen så ser han gärningsmannen. Viktor tillkallar fler kollegor till platsen. Viktor försöker få kontakt med mannen och pratar så lugnt som möjligt med han. Viktor skriker inte för att det kan stressa upp gärningsmannen och få han att göra saker som kan skada omgivningen. Viktor har en lugn konversation med gärningsmannen och försöker få han att släppa kniven. Tillslut så släpper gärningsmannen kniven och då går Viktor fram till mannen på ett så lugnt sätt som möjligt och griper han.

Detta var inte det bästa exemplet men jag använder det för att det är så jag hade agerat i verkligheten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man skall tänka på motparten i ett scenario och inte bara argumentera för ens egna vinst för att göra scenariot så värkligt som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive under 2021 och började spela på servern då. Sålde sen min dator tidigt 2022 och nu köpte jag en ny dator och ville börja spela på unive igen.

Vidare till intervjun du har 48h på dig att ta den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka