Nekad viktorforce321 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viktorforce321

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805288060/

Ditt Hex-ID: 1100001325e047c (Hex)

Vad är din discord tagg? Viktorforce#8603

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 7 dagar ( 1 vecka)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag valde att göra en dum sak och att jag förstår varför för att jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag skulle ta ut min bil i garaget vid torget. De var en person som tog fram sin bil framför mig och sen lämnade han så att bilen stod kvar och de inne bär att jag inte kunde ta ut min bil. Jag Då gick jag till mig bil och drog upp ett basebollträ och började mata slag på bilen eftersom att den bara blockerade. Jag erkänner att jag gjorde fel och jag lovar att jag aldrig kommer göra om de. Man lär sig av sina misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var inte en felaktig ban och jag förstår staffen till 100% och jag ber hemskt mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo de skedde att jag var på piren och sen så skulle jag gå till min bil som stod bredvid en annan killes bil. Då när jag skulle gå in så beslöt min karaktär att gå till den andra bilen. Då såg staffen de och han misstänkte att jag tänkte sno den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara sprungit till ett annat garage och ta ut bilen istället för att vara lat och bli bannad. Jag skulle tänka i huvudet om de var värt att slå bilen innan jag började.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka i huvudet före jag gör något och de lönar sig att springa till ett annat garage istället för att riskera att bli bannad i en vecka.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka