Accepterad viktor998 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viktor998

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873692465/

Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? brajmitt #4530

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 1999

Berätta om din karaktär. Josef Fritzl, 41 år gammal som ursprungligen är från Österrike. Josef är uppväxt i ett tufft klimat där föräldrarna hade olika typer av missbruk och svårt ekonomisk. Dom hade för lite pengar för att försörja Josef och han blev ensamkommande till Sverige. Josef har fått stå på egna ben sedan liten och har inte alltid haft lagen på sin sida. Redan som 14 åring fick han bevittna ett mord på sin bästa vän. Nu vill Josef ta tag i sitt liv och ha egen familj, sin egen verksamhet och binda ett stort kontaktnät för att göra rätt för sig.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en seriös karaktär som vet hur man kan hantera scenarios på rätt sätt. Jag har sunt förnuft, jag ser inte rp som ett spel men mer som verkligheten. Och på så sätt är jag inte omogen nog för att lalla runt när ett scenario spelas ut.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att servern är rolig och den är svensk. Jag tycker själv att servern har många möjligheter och jag har själv spelat på servern ett tag och vill bli av med restriktionerna för att inte vara whitelist.

Hur hittade du Unive? Genom min lillebror

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mig genom RP. Jag är väldigt taggad på att möta nya personer, vänner och testa den kriminella världen. Även nu under corona är det väldigt kul att ha någonting att lägga tid på

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka