Accepterad viktor69 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viktor69

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198254038974/

Ditt Hex-ID: 110000111829fbe

Vad är din discord tagg? diktor#8842

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 22 timmar 7 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft & RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag slog ihjäl två killar vid trygghansa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var och gymmade vid piren och sen kom det två killar och började slå ner mig och sen när jag ställer mig upp då slår dom ner mig igen och jag fråga varför och dom säger inte varför och då springer jag till trygghansa för jag trodde det var många folk där så att dom skulle sluta slå mig och dom springer efter och sen kommer det en bil som nästa kör in i mig för att stanna mig så dom kanslå mig då men när jag kommer till trygghansa så var det inga där typ och jag tog fram en bil och skulle köra där ifrån men den bilen som nästan körde in i mig blockade så att jag inte kunde åka iväg då ställer jag in bilen och jag springer liten bit irfån trygghansa som jag tänkte inte var så uppet då tar jag fram mitt basebollträ och ska skydda mig själv och jag slår ner en person sen kommer en till med kniv slår jag ner han med

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig jag skulle inte slagit ner dom vid trygghansa jag skulle kunnat fråga han som kom sen om hjälp men jag slog ner dom för jag ville inte dö så jag skyddade mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. allaade dom mesta gångerna och tjuv kopplade en gång på piren och vdm. jag har lärt mig att inte lalla så mycket och tjuv koppla vid piren och man inte ska vdma

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat ringa några kompisar eller kunnat skicka report för dom började slå mig och försökte döda mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska slå folk med basebollträ på allmän plats eller döda på allmän plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka