Nekad viktor69 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viktor69

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198254038974/

Ditt Hex-ID: 110000111829fbe

Vad är din discord tagg? diktor#8842

Vem var det som bannade dig? moberg

Hur lång tid var din ban? Går ut om: 19 dagar 23 timmar 45 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: iimbqu Anledning: FearRP, Suntförnuft, FailRP, Clogg och håller en riktigt låg RP nivå Går ut om: 19 dagar 23 timmar 44 minuter Placerad av: Moberg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag had ett basbollträ och slår igäll en person och sen körde jag där ifrån och sen börja en kille jag mig sen kom hans kompis och dom råna mig jag jag quita

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag döda en en kille med basbollträ och körde där ifrån och sen kom en kille och börja jag mig sen kom hans kompis och råna mig och jag clogga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban jag förtjänade till 100% och jag skulle inte slagit igäll en kille och sen clogga när jag blir rånad

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lallade och andra för att jag tjuvkopplade på piren och tredje var för attt jag inte inte rpa på mina skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte slåagit med basbollträ för det är krim utan krim och jag skulle inte cloggat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska clogga eller ha krim saker på mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Du har gjort massa regel brott, tycker du bör sitta kvar en stund till av din ban innan du gör en överklagan

Du har redan 19 bans och vid det här laget borde du inte vara så dum att du inte tar en titt och förstår reglerna igen. Det blir helt omöjligt att släppa in dig då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka