Nekad Viktor6677 | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor6677

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Vikkewrld/

Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? gant#4734

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2008

Berätta om din karaktär. boby janta är född 2000-04-24. Han flyttade från spanien när han var 8 för hans pappa fick jobb i sverige. Hans mamma mode inte så bra hon drack alkohol o tog droger. det gick inte så bra för boby i skolan han var stökig o bråkade. mamman gick bort när boby blev 15. boby kom in i krimenaliteten när hans mamma gick bort han tyckte det var jobbigt så han börja sälja droger för att tjäna pengar. pappan flytta ifrån boby. så boby fick bo hos en kompis. sen när boby blev 18 gick han ut från krimenaliteten och blev anställd som mekonom.han har humör svängar så helt plötsligt kan han va arg sen 3 min efter blir han glad igen. han kan bli lätt arg om det inte blir som boby vill.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle vill bli medlem på Unive för att jag tycker det är en bra rp server. För det är hög rp o inga lallare det är det jag vill. för hatar när det kommer folk o kör över en (RDM) (Vdm) . därför ska just jag bli medlem här för att jag kommer kunna bidra med en högre RP nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blev intresserad av Unive för mina vänner spela på Unive och såg massa streaamers strema Unive. o såg jag att det va bra rp nivå så jag testa unive o jag fastna för unive sedan har jag alldrig spelat på någonn annan server.

Hur hittade du Unive? twitch youtube mina vänner rekomendera unive för mg

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att min rp nivå ska höjas o bli mycket bättre på rpa o skapa familj o sånt på unive det ska va sån känsla att man typ ie i spelet o få massa vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål att uppnå på unive är att får staden att vara så seriösa som möjligt och få alla trivas hära . jag vill skapa mig en familj o gå in i rollspelet så mycket som hällst o få jobb o hjälpa till.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej ingen annan server har sånt communyti

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka