Accepterad Viktor5235 | Medlem ansökning (Oge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor5235

Aktiv Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
41
Vad är din steam profil länk? Viktor5235

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Viktor5235#6522

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på 30år ca han växte upp i ett ganska kriminellt samhälle med sin pappa som heter miguel och han var boss i ett stort gäng han var dock väldigt mycket påverkad genom narkotika så att ju mera tiden gick desto mer gick daniel sin väg i livet medans pappan fortsatte att bli mera och mera skadad. Till sist vart Daniel 20 år och då ville han gå polishögskolan 5 terminer för att bli en full utvecklad polis och stoppa kirminella ligor och skjutningar genom att göra så att samhället blir bra. Så kortfattat han vill göra samhället bättre och klättra mera inom polisen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem igen på unive då jag har mycket erfarenheter inom rp och kommer gå in med 100% på rpn genom att vara inne konstant och ansöka till sv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer rpa det bästa jag kan från min sida och ha det roligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra scenariot roligt för både en själv och motparterna då rp ska vara kul och inte sepla för att vinna bara

Hur hittade du Unive? Har kört här innan i ca 1,5 år så att jag har hört talas om det via kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka