Nekad Viktor5235 | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor5235

Aktiv Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ditt discordnamn: Viktor5235#6522

Ange ditt födelsedatum 1 September 2010

Varför ska just du bli staff? Det som lockar mig mest till att bli staff är många grejer. Jag har spelat på unive i ett ganska bra tag i ca 1 år och har varit sv och kunna lära känna rpn väldigt bra genom att t.ex kolla på streams när folk streamar krim rp och jobb rp etc och på så sätt har jag kunnat lära känna rpn på olika sätt. Jag tycker att servern behöver mer helpers etc och det är därför jag skickar in denna ansökan. Jag kommer att bidra med mycket jag kommer att vara aktiv med att svara i reports och kunna försöka lösa problemet jag har varit både krim och icke krim och på så vis vet jag hur både parterna arbetar/rpar. Jag vill kunna vara med för att kunna underlätta för dem andra staffs som är högre uppsatta som har t.ex något område att jobba i och då kan jag svara på /reports och på så sätt kan jag hjälpa servern så mycket som möjligt och att jag kommer ge allt för att servern ska flyta på osv. Jag är en bestämd person som inte tar några hastiga beslut men jag tar rätt beslut jag kollar genom olika perspektiv från olika vinklar och sedan lyssnar på vad dem andra har och säga innan jag tar något beslut. Jag har jobbat i alla olika blåljus yrken och jobbar nu som polis och ser positiva saker och negativa saker som behövs förbättras inom alla dessa yrken vi kan ta ett exempel nu. Jag ser mycket nu under butiksrån att vi ej följer kraven och att vi är 10 bilar och pwg mycket. Detta ska ej förekomma så jag som staff skulle ta ett rejält snack och börja banna folk och vara helt allmänt hårdare inom detta!

Jobb ansvarig

Jag skulle vilja bli jobb ansv för att jag har som sagt jobbat inom alla yrken typ och ser vad som behövs förbättras och vad som inte behövs jag kan skinna bilar etc. Jag som jobb ansv skulle helst specca under stora scenarion som t.ex polisen gör och ta upp det med polisen ifall dem gör något fel t.ex pwg under en stormning så kortfattat jag skulle vara aktiv jobb ansv

RP Ansvarig

Jag vill bli RP ansvarig för att jag tycker att rp är mycket intressant och man ser tydligt vad som behövs förbättras och inte. Jag ser att regelbrott begås inne på fivem och inte så mycket på discord så det är därför jag vill bli rp ansvarig för att kunna vara med o svara på reports om folk som gör fail rp etc. Jag vill kunna vara med och hindra så att regelbrott begås och kunna hindra det med en ban. Jag vill bli en förebild till spelarna på servern och göra dem lyckliga genom att t.ex hjälpa dem med att svara på deras reports. Servern växer snabbt och då anser jag att det är prio 1 att få in mer staffs som finns ute på gatorna i unive och förebygger regelbrott. Om jag blir vald till att bli staff kommer jag att vara mycket engagerad inom staff arbetet såsom att vara med och utveckla unive.

Jag kommer att ha några milstolpar inom staff arbetet och kommer att vara aktiv för att kunna nå dessa "drömmålen" Jag kommer vara aktiv på dc och ig men är jag ej ig så är jag aktiv på discord via mobilen och kommer att kunna göra staff arbete genom att kunna dra in folk i support och lösa saker eller att kunna ge folk discord roller och svara på pms.

En till sak jag kommer att hjälpa alla de nya till rpn i unive. Om det handlar om reglebrott kommer jag att försöka att hjälpa dem till att förbättra sig till nästa gång när dem har fått en ny chans och om man ger dem en ban och inte skriver exkat vad dem gjort för fel kommer dem nog inte lära sig efter bannen så om dem pwg då kan man t.ex skriva "Powergaming, Du kör upp för ett berg med en Lamborghini" t.ex så att man inte bara skriver "pwg" eller att när jag bannar dem kan jag skicka i bannen en länk till unives egna yt där dem kan se regler om dem har svårt att läsa.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att vara aktiv varje dag så länge som det behövs jag vaknar oftast kl 6 på morgonen och då kommer jag att komma in och sedan kanske gå off runt 13:00 till 14:00 och då kommer jag in och gör staff arbete tills 19:30 gå ut till 21:00 och sedan göra staff arbete till 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? i ca 1 år nu efter sommaren

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag kan commands och sedan har jag varit en sv sedan i septembras ca och kan mycket om reglerna.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom allt då jag är engagerad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka