Nekad Viktor5235 | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor5235

Aktiv Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? viktor5235

Vad är ditt Hex:ID 11000013ec29865

Ange ditt födelsedatum 1 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är inte så stor. Jag sitter direkt inte framför datorn i flera timmar. Däremot kan jag sitta och spela i ca 2h eller mer beroende på vad jag gör under dagen. När jag väl är inne rpar jag effektivt och bra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan 2021, men blev bannad så har blivit medlem igen nu. Under den tidsperioden har jag varit helper i 2 månader samt sv vid ett tidigare skede.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bilden vägrar ladda. Har dock varit bannad 13 gånger. Varav senaste var den 25e september 2023. Alltså väldigt länge sen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska underlätta för helper så gott som det går genom att rensa spelare från regelbrott som begås som är milda. En servervakt ska inte aktivt åka runt och leta efter problemen utan när det väl kommer så kommer man att ha möjligheten att använda sig utav en ban i 1h. En servervakt ska vara som en förebild till medlemmar, dock inte lika mycket som staffs. Men detta innebär att dom ska vara professionella.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag rpar polis. Det skulle underlätta enormt då jag har utbildningar där man behöver ress, behöver toggleid ibland för att få id på kriminella så att jag inte drar en pagedown, behöver underlättta arbetet för mig själv. Och eftersom jag har erfarenheterna inom detta skulle det passa perfekt till att bli detta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man tex ressar sig själv i ett skottscenario. Eller att man till exmepel åker runt och skriver i lokal ooc att man är sv och att man kommer att banna alla som inte kan bete sig, detta är ytterst oacceptabelt då det påverkar scenariot.

Nekad.
Anledning: Inte varit medlem i 30 dagar

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka