Nekad Viktor32 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor32

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198344538748/

Ditt Hex-ID: 110000116e78a7c

Vad är din discord tagg? L1nky #4624

Vem var det som bannade dig? Rosen

Hur lång tid var din ban? 10

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Meta gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och skrev /me en sak man inte ska göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina qpark kollegor stod och tog en interjvu med en som skulle bli anställd. Då när vi står och snackar kommer en trainee och speccar oss för att kolla vad som händer antar jag. Han ställer sig bakom mig då som är servervakt som alla andra 4 var på plats. Jag vänder mig om skriver /me känner spöke nära mig för att ha roligt och jag antar då att han som speccar också skulle tycka detta skulle varit roligt. Men då tar han illa upp och ser detta som meta gaming, Det går 5 minuter sedan är jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att jag egentligen bara borde ha fått indragen servervakt och inte en ban för att jag använde mig av /toggleid som då jag kan erkänna att jag abuse för det är anledningen till varför jag såg honom specca oss. Men som jag sa jag erkänner jag gjorde fel genom att jag skrev i /me detta. Det påverkade inte scenariot eller liknande eftersom jag trodde det bara skulle vara en rolig sak.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla de tidigare bans jag har haft har varit felaktiga och som efter en ban överklagan har löst. Mina tidigare bans har varit olika men det har alltid gått något knas i de som från trainees håll har sett annorlunda ut eftersom t,ex de inte har sett hela scenariot och vidare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att inte från början abuseat min servervakt och användt min /toggleid för att se trainee som speccade och inte sedan skrivit detta i /me som jag erkänner till att jag gjorde fel. För att jag ville bara skapa en rolig stämning med honom och gänget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter detta är att jag inte ska abuse mina servervakt perms där jag då använder mig av /toggleid för att se om han stod brevid mig. Så från och med nu kommer jag inte lägga till något med /me eller liknande när någon speccar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka