Accepterad Viktor32 | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Viktor32

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198344538748/

Ditt Hex-ID: 110000116e78a7c

Vad är din discord tagg? L1nky #4624

Vem var det som bannade dig? Bassi

Hur lång tid var din ban? 7 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? indragen krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Råna en bank där då jag råna banken själv med en kniv som jag blev tvingad till men det visste de inte så de trodde jag då lallade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle mötas upp med en 2 killar som var med i samma gäng sedan tidigare då för jag har avgått från gänget. Och jag möter upp de och sedan har de 2 gisslor på platsen utanför stora banken och säger jag måste göra detta bankrån annars dödar de mig så jag hade inget vapen eller något de hade vapen och såvidare. Vi kommer in i banken och jag frågar får jag verkligen gö detta de ba ja det får du sedan står de kvar tills jag startar det sen drar de när detta är påbörjat. staffs kommer och speccar och undrar va i helvete jag håller på med jag förklarar men hinner inte göra klart scenariot för bassi bannar mig. Jag hade tänkt ut en bra plan hur jag hade kunnat göra detta som då var att ge upp. Men det han jag inte såklart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det felaktiga är att jag just har fått en ban och inte bara indragen krim. Jag kan förstå till 100% att jag kunnat göra detta bättre med att fråga i report eller hoppa väntrum och förklarat scenariot. Men både bassi och akam sa jag bara skulle få indragen krim men bassi la en avstängdning på mig för då att avbryta scenariot. Bassi har inte varit så aktiv sedan detta har hänt jag har försökt komma i kontakt och det ända han säger är att jag ska göra en överklagan för att han har irl saker och ta i tur med. Och varför jag vill få detta löst är för att jag vill påbörja en ny start som laglig i staden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla avstängningar jag har haft är felaktiga som jag har blivit unbannade ifrån efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag inte skulle rpa på att de tvinga mig istället ba skrivit support och hoppa väntrum.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om jag verkligen får eller inte får göra saker så bör jag fråga först i /report och inte bara rpa på allt som hände

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka