Nekad viktor2008 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viktor2008

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014435532/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? vicke#2232

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Viktor Meijer 30år uppvuxen utanför Skövde i en liten stad med sin mamma. Hans pappa dog tidigt när Viktor var 1år.
Viktor hade alltid velat träffa sin pappa, hans mamma bryde sig knappt om honom så Viktor flydde hemifrån till en kompis som hette Liam. Viktor har många känslor som t.ex att han blir väldigt arg lätt om folk retar honom eller säger dumma saker, han blir också väldigt ledsen lätt om man pratar om hans pappa eller något han inte är bra på. Viktor har ett intresse det är tennis han har spelat väldigt mycke tennis i sina dagar och är mycket bra på det.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med att försöka att vara inne varje dag men nu har jag skola och lite träning så mest på helger, och att få in mer spelare på servern för att jag har en del kompisar som också spelar fivem.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är en väldigt seriös rp spelare och att jag har aldrig fått den chansen att bli whitelistad på någon annan server.

Hur hittade du Multistaden? jag hade hört mycket ryckten att det var en server som hette multistaden då kollade jag in discorden och sen började jag spela, just idag så är jag inne varje dag och så mycket jag hinner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vet inte om jag har några mål alls jag tyckte att det skulle kunna vara en kul grej att hålla på med roleplay.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu så spelar jag ingen annan serven äfn multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka