Accepterad viktor1231312313 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viktor1231312313

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? .................#4231

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi hästpung och är 17 år gammal. abdi växte up i rinkeby och hade det riktigt tuft. abdi hade sin mamma och pappa och sina 3 tvillingar Adel Dum Ensar Dum och Akmed Dum. abdi föräldrar knarkade och drack väldigt mycker alkohol och lät barnen vara hungriga hela dagarna. abdi var den som tog hand om sina syskon så mycket han bara kunde han baxa från amos för att familjen skulle kunna få äta. En dag när abdi var 14 år gick han i en liten gränd där han såg en lastbil med öppnar dörrar där bak abdi som är så nyfiken gick och kollade och såg vapen där inne han tittade sig omkring och tog en m9 och sedan sprang därifrån, det han inte visste var att dem hade span på han. Så nästa dag så gick abdi vid exakt samma gränd och fick en påse över huvudet och sen blev in kastad i en skåpbil och där med hade blivit kidnappad av dem så kallade ballas. Dem erbjöd abdi ett knark jobb som han mera var tvungen att göra så han hoppa på vespan och åkte till destinationen där han skulle lämna knarket och klara det. Detta fortsatt ett bra tag tills 2013/09/21 då abdi blev tagen av polisen när han hade en m9 på sig han åkte in i ungdomsfängelset 4 år och kom ut 2017 det var så abdi kom in i det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För jag vet hur man rpar samt kan alla regler kan bidra med en bra rp mot båda parterna. Och jag har en hög rp nivå och jag vet hur man ska rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte tänka efter makt och pengar om jag gör ett butiksrån om jag är krim så ska jag inte ta den snabbaste bilen jag kan hitta jag ska ta en okej bil så det blir en lång jakt och roligt för polisen te.x

Hur hittade du Unive? vänner, youbute, twitch

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka