viktor1231312313
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Ditt discordnamn: .................#4231
Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2008
Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka om att få bli staff inne på servern är att det är något som jag slutade med för ett tag sen men nu en tid efter ändrar mig över sjukt mycket och verkligen vill komma tillbaka in i staff arbetet och umgänget som finns där hos dem, sedan saknar jag verkligen att inte bara hjälpa folk väldigt mycket utan det jag även saknar väldigt mycket är det att kunna även hjälpa servern framåt i en posetiv utveckling med dess staff arbete, sedan känner jag att med mina tidigare kunskaper så skulle jag kunna bli en relativt bra staff då jag vet vilken energi det tar av en att jobba så pass hårt som de ändå behöver göra och vill också även kunna hjälpa dem med underlättningen att det även skulle kunna finnas e till staff som skulle kunna ta över jobbet om det skulle vara så att man verkligen skulle behöva gå så ska man inte behöva känna någon panik med att fixa sig eller något utan, då skulle jag kunna kliva fram och kunna ta över lägget ifrån den staffen som frågar och med detta skulle jag även hjälpa dom till att kunna släppa all stress om de skulle behöva eller om de också bara skulle behöva hjälp i kanalen där de sitter så skulle jag kunna hjälpa. Sedan skulle jag även säga att jag skulle vela bli staff av den anledningen att det för mig ändå blir som en avlastning från allt som är jobbigt och då skulle kunna åka i noclip och speka runt lite vad som händer svara på frågor i PM samt kunna ta hand om support samtal.
lite commandn
/noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning)
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) (andledning)
/ped (id) man ger någon pedmeny
/skin (id) man ger någon skin
/freeze (id)
/unfreeze
/who (id)
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id)
/goto (id)
/dv och radie.
/revive (id)
/addkey Jag ger mig en nykel
/v (spawnnamn) Man spawnar bil
/goto (ID) man går till spelaren med det idt
/setjob (ID) (Rank) man ger spelaren med det idt jobbet och den rangen
/Slay (ID) man dödar spelaren med det idt utan ljud
/sqlbanoffline bannar spelaren när dom är offline
/sqlbanhistory ser senaste bans
/reports ser reports
/clearchatforall clearar chatten för alla
/die man dödar sig själv
/ooc
/giveweapon
/announce
/tp
/specoff
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? varje dag 7 timmar
Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Sedan tidigare har jag mycket väl erfarenhet av staffarbetet då jag sedan innan tidigare varit staff på denna server men orkade inte vid tillfället så slutade som staff, men har även tidigare erfarenheter från staffarbete på även en annan server.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
Ditt discordnamn: .................#4231
Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2008
Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka om att få bli staff inne på servern är att det är något som jag slutade med för ett tag sen men nu en tid efter ändrar mig över sjukt mycket och verkligen vill komma tillbaka in i staff arbetet och umgänget som finns där hos dem, sedan saknar jag verkligen att inte bara hjälpa folk väldigt mycket utan det jag även saknar väldigt mycket är det att kunna även hjälpa servern framåt i en posetiv utveckling med dess staff arbete, sedan känner jag att med mina tidigare kunskaper så skulle jag kunna bli en relativt bra staff då jag vet vilken energi det tar av en att jobba så pass hårt som de ändå behöver göra och vill också även kunna hjälpa dem med underlättningen att det även skulle kunna finnas e till staff som skulle kunna ta över jobbet om det skulle vara så att man verkligen skulle behöva gå så ska man inte behöva känna någon panik med att fixa sig eller något utan, då skulle jag kunna kliva fram och kunna ta över lägget ifrån den staffen som frågar och med detta skulle jag även hjälpa dom till att kunna släppa all stress om de skulle behöva eller om de också bara skulle behöva hjälp i kanalen där de sitter så skulle jag kunna hjälpa. Sedan skulle jag även säga att jag skulle vela bli staff av den anledningen att det för mig ändå blir som en avlastning från allt som är jobbigt och då skulle kunna åka i noclip och speka runt lite vad som händer svara på frågor i PM samt kunna ta hand om support samtal.
lite commandn
/noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning)
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) (andledning)
/ped (id) man ger någon pedmeny
/skin (id) man ger någon skin
/freeze (id)
/unfreeze
/who (id)
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id)
/goto (id)
/dv och radie.
/revive (id)
/addkey Jag ger mig en nykel
/v (spawnnamn) Man spawnar bil
/goto (ID) man går till spelaren med det idt
/setjob (ID) (Rank) man ger spelaren med det idt jobbet och den rangen
/Slay (ID) man dödar spelaren med det idt utan ljud
/sqlbanoffline bannar spelaren när dom är offline
/sqlbanhistory ser senaste bans
/reports ser reports
/clearchatforall clearar chatten för alla
/die man dödar sig själv
/ooc
/giveweapon
/announce
/tp
/specoff
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? varje dag 7 timmar
Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Sedan tidigare har jag mycket väl erfarenhet av staffarbetet då jag sedan innan tidigare varit staff på denna server men orkade inte vid tillfället så slutade som staff, men har även tidigare erfarenheter från staffarbete på även en annan server.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej