Nekad viktor123 | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viktor123

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198912445055

Ditt Hex-ID: 110000138c11a7f

Vad är din discord tagg? BOBBAN12134#7642

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft. powergaming krim utan krimroll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var dum mot mekonomen och var uppkäftig mot han och hotade han för han inte ville hjälpa mig och jag blev så in i helvete arg på honom som jag verkligen ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stogd på motorvägen så dog min bil då kom en mekonom och åkte förbi då stannade jag han och frågade om han kunde hjälpa mig men han sa bara nej då frågade jag varför då sa han jag ska och hjälpa en annan nu och jag respekterade inte det då hotade jag honom att om inte du hjälper mig nu så kommer jag sjuta skallen av dig som var väldigt dumt av mig som jag sa men men och han åkte efter mig till min bil där den stogd och när vi kom fram så hade min bil buggat så som domkan göra så att man bara kunde gå igenom den då sa jag helvete oxå för jag visste inte vad jag skulle göra eftersom jag hade hotat han och om jag skullle släppa han skulle han ju åka till polisen så jag puttade på han bil så den blev lite förstörd sen sa jag förlåt och stack sen någon minut efter så fick jag skulld känslor för att jag var så elak mot han och ångrar mig verkligen sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. snutjag att jag körde ifrån polien utan anledning. smittit från fängelse och kört bil med handbojor. slagit ner polare .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunde ha varit trevlig mot han och respekterat han att han skulle hjälpa någon annan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara snäll och inte öppkäftig mot folk och polis och att köra riktig rp och ha kul med polarna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka