Viktor wallenius
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Viktor wallenius
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/imnotacheaterplsno/
Vad är ditt discord namn? viktor wallenius#9185
Hur gammal är du? 16+
Berätta om din karaktär. Jag heter Dragan. Bodde i Tyskland eller ja, närmare bestämt Berlin. Jag har tre stycken bröder Ivan, Boris och Tony. Våran pappa var en Maffiaboss och det yrket ledde till hans död. Jag och mina bröder har nu bestämt oss att flytta till Multistaden och få familjeverksamheten och blomstra igen.
Jag har en diagnos, ADHD en ganska grov sådan som jag inte direkt kan styra över. Därför går jag på medicinering. Jag har några intressen som t.ex. Åka motorcykel längst fina kusten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en seriös spelare som gillar att rp:a, vill komma in på en seriös server där alla lyder serverns regler och inte skapar kaos genom att t.ex VDM:ar eller RDM:ar.
Hur många timmar har du på FiveM? 133h
Hur hittade du Multistaden? Genom mina polare.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/imnotacheaterplsno/
Vad är ditt discord namn? viktor wallenius#9185
Hur gammal är du? 16+
Berätta om din karaktär. Jag heter Dragan. Bodde i Tyskland eller ja, närmare bestämt Berlin. Jag har tre stycken bröder Ivan, Boris och Tony. Våran pappa var en Maffiaboss och det yrket ledde till hans död. Jag och mina bröder har nu bestämt oss att flytta till Multistaden och få familjeverksamheten och blomstra igen.
Jag har en diagnos, ADHD en ganska grov sådan som jag inte direkt kan styra över. Därför går jag på medicinering. Jag har några intressen som t.ex. Åka motorcykel längst fina kusten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en seriös spelare som gillar att rp:a, vill komma in på en seriös server där alla lyder serverns regler och inte skapar kaos genom att t.ex VDM:ar eller RDM:ar.
Hur många timmar har du på FiveM? 133h
Hur hittade du Multistaden? Genom mina polare.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej