Nekad Eliasx511 | Medlem ansökning [LiamSwe27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasx511

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Coleman

Vad är ditt discord namn? Eliasx2596

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Holm Född 2004 så 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig,Snäll och vågar mycket

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias Holm är Viktors bror och den äldsta av de två. Efter att deras föräldrar dog i en olycka när Elias var 12 och Viktor 10, tog Elias snabbt på sig rollen som beskyddare. Trots förlusten har han alltid varit glad och försökt göra det tryggt för Viktor. Elias är social och utåtriktad, med lätt för att få nya vänner. Han älskar musik och skriver ofta egna låtar. För att tjäna pengar gör Elias saker som är olagliga. Han är bra på att fixa saker och hitta snabba lösningar, vilket hjälper honom att dra in pengar på olika sätt. Genom sina kontakter i den olagliga världen har han lärt sig att hantera farliga situationer och undvika problem med polisen. Elias och Viktor delar intresset för bilar och tillbringar mycket tid i garaget tillsammans. Elias är bra på att laga och fixa saker. Han tränar regelbundet för att hålla sig i form och tycker om att gymma med Viktor. Elias är ansvarig och bryr sig mycket om Viktor, han sätter alltid sin bror först. Han är stark och uthållig, och stöttar alltid Viktor. Deras band som bröder är väldigt starkt. Elias är fast besluten att skapa ett bättre liv för dem båda, trots deras problem. Hans styrka och vilja gör honom till en pålitlig och lojal bror, alltid redo att ta itu med vad livet kastar mot dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med min kreativitet och musik. Dessutom kan jag hjälpa andra med bilreparationer och förbättringar, samt skapa en stark gemenskap genom att knyta kontakter och dela min kunskap

Jag kommer att bidra med seriös rp. och roliga scenario, jag kommer även att försöka hjälpa nya spelare i servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara spelar för sin egna skull utan för att båda spelarna i scenariot ska vinna på det. Detta gör det roligare för alla inblandade

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag oskriven regel i en gammal server och denna servern tror jag för jag var ung och ville lalla runt men nu tycker jag att jag ska ta denna seriröst

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: Använder inte information från OOC i spelet och RDM: dödar inte andra spelare utan anledning. och ingen rasism!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på att RP spelat på många olika servrar och dom har diggat mig.

Hej @Eliasx511! Ser inga problem med din ansökan. Det enda är att du behöver heta samma på steam som på discord. Om du ändrar detta så blir du vidare till en muntlig intervju.

Du har 24 timmar på dig att svara innan den automatiskt nekas!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit sin intervju inom 48 timmar.

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka