Dubbelpost viktor olsen | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viktor olsen

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? viktorrust23

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: viktor olsen, 2000-12-25=25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,modig,bestämmd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: när jag väkste upp så har jag haft mycket bra vänner vilket har gjort mig till en bra människa, jag har haft många jobb.jag flyttade till staden för drygt 2veckor så att jag är rätt ny. min framtid vill vara en snäll människa och att jag vill ha mycket pengar och ett bra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? så att det blir en roligare plats för allt och alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man agerar så att den andra personen vinner på det även om man själv inte vinner på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska vara snäll mot andra personer/medlemmar så att man inte är taskig, man ska inte man ska inte göra reklam för andra sörvrar i unive

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker om denna servern jätte mycket och den gör mig jätte glad.jag vill hjälpa staden att bli en bättre plats för alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka