PUNG hår
Icke Medlem
- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198980998654/
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Vad är ditt discord namn? biktor25 34#8148
Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2000
Berätta om din karaktär. han är än älskad person monga tycker om honom onc han skulle värkligen villja få ett roligt jobb och det jobed some min karaktär skulle vilja jobba some är på bil firman maja-lisas för att det kommer att vara kul och träfa andra och ha god times med dom
han är föd 1999-12-02 och han lever lyckligt med sina besta kompisar och sin bästa familj. han har haft en svår upväkst och han har blivit mobad men han harbara blivita stakraker av det och då har han valt och vara snäl hela tiden och aldrig var lika dryg mot andra
han intresenns är bilar och crossar han kan mycket om dom
om det var dåligt så har jag dyxulexy så har svårta och stava
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer att vara aktiv och vara på jobb och man är lite kolare för man får jobba
och träfan masor av roliga folk då
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för som jag sa så kommer jag attjobba mycket för att inte bara få pengar utan att träfa roliga fokl
Hur hittade du Unive? av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara så tro vädig som möjligt och vara snäll mot andra some är snäll til backa
fatar inte frågan så bra
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar itne på någon anna en unive
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Vad är ditt discord namn? biktor25 34#8148
Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2000
Berätta om din karaktär. han är än älskad person monga tycker om honom onc han skulle värkligen villja få ett roligt jobb och det jobed some min karaktär skulle vilja jobba some är på bil firman maja-lisas för att det kommer att vara kul och träfa andra och ha god times med dom
han är föd 1999-12-02 och han lever lyckligt med sina besta kompisar och sin bästa familj. han har haft en svår upväkst och han har blivit mobad men han harbara blivita stakraker av det och då har han valt och vara snäl hela tiden och aldrig var lika dryg mot andra
han intresenns är bilar och crossar han kan mycket om dom
om det var dåligt så har jag dyxulexy så har svårta och stava
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer att vara aktiv och vara på jobb och man är lite kolare för man får jobba
och träfan masor av roliga folk då
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för som jag sa så kommer jag attjobba mycket för att inte bara få pengar utan att träfa roliga fokl
Hur hittade du Unive? av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara så tro vädig som möjligt och vara snäll mot andra some är snäll til backa
fatar inte frågan så bra
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar itne på någon anna en unive