Nekad Viktor Nygran | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Viktor Nygran

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yngve Ingesson

Vad är ditt discord namn? Pufferwish#9225

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Viktor Nyblom och är född 21 juli 2001 hans mamma är född och uppvuxen i Stockholm Solberga hon är 43 år gammal och heter Julia. medans pappan är uppvuxen i Cyperns största stad Nicosia han kom till sverige när han var 17 år gammal och börjat studera infrastruktur och startat sitt egna företag som under 2009 rasade till botten och dom förlorade allt. och blev tvungna att flytta till Västerort och starta deras nya liv. Viktor var en topp elev tills de flyttade till Västerort och du är omgiven av dråger och nu i 22 års ålder blivit kriminell och börjat med droger. han hade en dröm att bli en expertförare i motorsport när han var yngre. men nu har hanns liv helt fallit till botten. och han drömmer nu att klättra sig från små kriminell till "criminal mastermind".

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tror att jag kommer att kunna bidra med roliga scenarion som alla trivs med på servern. Jag kommer även bygga min karaktär so djup som det går och försöka bygga upp en gemenskap på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. till exempel ett bank rån eller person rån när både de kriminella eller Poliserna kan vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade UNIVE genom Youtube, Tik Tok och andra kompisar som också dras till fiveM

Tillbaka