Nekad Viktor | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? SKÅNINGEN/ nobodyknowsp12

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nicklas Persson. 25år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nicklas Persson är en 25 årig man som nyss har flyttat till en ny stad just nu söker han jobb eftersom han flyttat till en ny stad. Nicklas hade en väldigt trevlig släkt tills hans farmor och farfar dog hela släkten var efter deras pengar de hade lämnat för dem eftersom, Nicklöas farfar jobbade på banken förut så han drog in väldigt mycket pengar. Nicklas hade inte varit så snäll när han var ungdom och därför var han föräldrar inte så glada på honom så till slut så blev dem så arga på honom att de skickade ut honom ur huset. Nicklas blev shockad och bestämde att flytta till Unive staden och att börja om helt i sitt liv. Sen för vi se vad som händer ...

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till mycket rp, det innebär rolig rp och social rp jag kan även hälpa nya människor, jobba i verksamhet och företag som behöver bemanning, och jag är väldigt intressant.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna utan också "låta" ens fiender eller andra vinna och inte bara spela
för att vinna och få makt och tro att man kan styra och ställa hur som helst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har rdmat och det vart inte så kul för jag blev bannad. Samt att jag får ta straffet jag har gjort för jag gjorde ju fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det kan jag, Rdm/random deatch match det är om man dödar nån utan anledning. Vdm/ Vehicle death match När man använder sin bil för att döda nån / skada nån. NLR/ Att när man har varit död så får man inte komma ihåg vad som hade hänt inom det scenariot.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka