Nekad Viktor l | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor l

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198301139491/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Levander

Vad är ditt discord namn? Anonymous.#1310

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Alex Val född 19-07-2001 i en liten stad i Sverige. Under hans uppväxt har han haft det lite svårt att skaffa vänner och träffa nya personer då han är rätt så blyg. Men med tiden så har han blivit mindre blyg och har det lite lättare att träffa nya personer. Trots att Alex är en blygare person så försöker han sprida glädje och se det positiva i jobbiga lägen. Alex bodde med sina föräldrar innan han flyttade till staden Unive med hopp om att hitta nya personer och vänner. Alex brukade sporta lite innan han flyttade, han spelade också mycket spel men nu när han flyttat hemifrån måste han kunna försörja sig själv och jobba. Alex försöker att hålla sig borta från kriminella verksamheter då han helst vill vara på lagens sida. Alex fick ganska snabbt jobb på Postnord och trivs rätt så bra där men vill såklart inte jobba där hela livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är en bra och rolig server med många underbara personer som spelar. Jag vill gärna träffa nya personer som man senare kanske kan börja spela med och träffas irl. Jag vill också försöka utveckla mitt rp:ande och göra min och andras upplevelse bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mest Cosmo_bt, har också spelat lite och tyckt att det varit roligt och intressant

Hur hittade du Unive? På sociala medier som t.ex youtube och twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida glädje, ha kul och försöka utveckla mitt rp:ande

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Träffa nya personer, kunna utveckla servern, sprida glädje och ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka