- Meddelanden
- 51
- Reaction score
- 1
Användarnamn: Viktor Johansson
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/masternugget/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael
Vad är ditt discord namn? Master Nugget#9896
Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 30 år gammal och min karaktärs barndom var tuff han växte upp vid gäng och drogsäljare och när han blev äldre började han sälja och plocka droger fast sen slutade han och försökte gå med i gäng.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra aktivitet, bra RP, inget RDM, Failrp VDM etc,
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker om denna servern mycket och jag vill gärna börja spela mer och få mer jobb och börja RPA mer och mer på denna servern och nu när servern är whitelist vill jag göra mer saker som jag inte hann att göra förra gångerna jag körde på multistaden som Gäng RP och annat RP som är roligt för andra folk som rpar med mig.
Hur många timmar har du på FiveM? 2,263 timmar
Hur hittade du Multistaden? kollade runt på fivem svenska servrar
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nä
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/masternugget/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael
Vad är ditt discord namn? Master Nugget#9896
Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 30 år gammal och min karaktärs barndom var tuff han växte upp vid gäng och drogsäljare och när han blev äldre började han sälja och plocka droger fast sen slutade han och försökte gå med i gäng.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra aktivitet, bra RP, inget RDM, Failrp VDM etc,
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker om denna servern mycket och jag vill gärna börja spela mer och få mer jobb och börja RPA mer och mer på denna servern och nu när servern är whitelist vill jag göra mer saker som jag inte hann att göra förra gångerna jag körde på multistaden som Gäng RP och annat RP som är roligt för andra folk som rpar med mig.
Hur många timmar har du på FiveM? 2,263 timmar
Hur hittade du Multistaden? kollade runt på fivem svenska servrar
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nä