- Meddelanden
- 51
- Reaction score
- 1
Användarnamn: Viktor Johansson
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/masternugget/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Master Nugget
Vad är din discord tagg? Master Nugget#9896
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bärde min vän.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till vianor för att det var ett event där och då när jag kom dit gick jag ner till källarn för att gå med i eventet då kommer min vän och bär upp mig sen försöker jag gå ner i källarn igen så slär en security mig sen så ser jag min vän dutanför så jag bär honom och går till vianor garage dörren och släpper han där och efter jag släppte han blev jag perma bannad för lallar.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.
(Hur många tidigare avstängningar har du? Jag har ingen aning hur många jag har ganska dåligt minne på sånna saker. Men 4 är min gissning om det är så att du är jätte intreserad om hur många banns jag har får du kolla upp det.)
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag har blivit bannad så vet jag att jag har lärd mig ngt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ta upp han alls.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte bära folk även om dom är dina vänner som du bara skämtar med
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/masternugget/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Master Nugget
Vad är din discord tagg? Master Nugget#9896
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bärde min vän.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till vianor för att det var ett event där och då när jag kom dit gick jag ner till källarn för att gå med i eventet då kommer min vän och bär upp mig sen försöker jag gå ner i källarn igen så slär en security mig sen så ser jag min vän dutanför så jag bär honom och går till vianor garage dörren och släpper han där och efter jag släppte han blev jag perma bannad för lallar.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.
(Hur många tidigare avstängningar har du? Jag har ingen aning hur många jag har ganska dåligt minne på sånna saker. Men 4 är min gissning om det är så att du är jätte intreserad om hur många banns jag har får du kolla upp det.)
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag har blivit bannad så vet jag att jag har lärd mig ngt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ta upp han alls.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte bära folk även om dom är dina vänner som du bara skämtar med
Har du läst våra regler? Ja