Accepterad Viktor Johansson | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Master Nugget

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Användarnamn: Viktor Johansson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/masternugget/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MuminTrollet

Vad är din discord tagg? Master Nugget#9896

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tjänstefel

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag arresterade en kille när jag inte skulle.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en situation i grove street och en ambulans förare frågar mig om jag kan följa med han till grove street han körde fel och han fråga vet du var grove street är och sen så åker vi dit och då parkerade jag min bil och gick ut ur min bil och efter det så går jag runt lite och efter ett litet tag så är det en kille som dansar på scenen och vi frågar om han kan gå ifrån och vi frågar igen och igen och sen springer han iväg och jag och simon springer efter honom sen så går han till sin bil så trodde jag att simon sa arrestera honom fast det sa han inte jag hörde det för att alla pratade i discord och komradio och i spelet och då tar jag fram min elchock pistol och säger åt honom ur bilen och då säger simon du borde lyssna på honom och sen tar jag honom till stationen och sen till en cell och sen så fråga han mig varför han är arresterad jag sa för att du inte lyssnade på våra instruktioner och sen så frågade jag i komradion ifall att varför han var arresterad två gånger jag får inget svar och sen tog jag ut honom ur cellen och sen säger dom alla enheter till grove street och då frågade jag en kollega om han kunde ta hand om han så länge och jag har jo inte tagit av honom handfängsel och sen säger patrick att jag ska hoppa in i hans bil jag gör det och sen åker vi till grove men det var ingenting som hände och sen så stannar jag ifall att men sen efter ett tag så blir jag tpad till dom vi pratar om att simon inte sa det där och sen sa jag förlåt till den jag tog i handklovar några gånger men efter ett tag pratade vi om det samma fast med Laris och sen efter det blir jag bannar. Och jag ångrar jätte mycket att jag inte kollade upp det först med simon vad han sa och att jag gjorde fel och jag vill gärna ha en ny chans och kommer aldrig göra om detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel
------------------
Detta handlar om Hur många tidigare avstängningar jag har haft jag tror det är 3 är inte säker

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg varför jag hade blivit bannad tidigare men jag vet om jag har blivit bannad sa har jag lärt mig att aldrig göra det jag gjorde .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunnat fråga simon om han sa att jag skulle arrestera honom eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och jag ångrar mig mycket och jag kommer aldrig göra om någonting av det där

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka