- Meddelanden
- 51
- Reaction score
- 1
Användarnamn: Viktor Johansson
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/masternugget/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Master Nugget
Vad är din discord tagg? Master Nugget#9896
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bärde in min vän till vianor typ.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till vianor för eventet igår det var en fight event där nere i källarn och min vän bärde ut mig för att han ville hålla på me mig och då så släppte han mig där ute och då försökte jag gå in igen och då slog en security mig då använde jag ett bandage som jag har fått ett tag sedan, när min vän gick ut ur vianor bärde jag han och gick till garage dörren av vianor och släppte han där och då blev jag bannad efter 2 sekunder för lallar.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel på ett sett.
(Hur många tidigare avstängningar har du? Jag har ingen aning)
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag har blivit bannad förut vet jaga tt jag har lärt mig någonting av det.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte bära honom.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte bära mina vänner eller andra någonstans
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/masternugget/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Master Nugget
Vad är din discord tagg? Master Nugget#9896
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bärde in min vän till vianor typ.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till vianor för eventet igår det var en fight event där nere i källarn och min vän bärde ut mig för att han ville hålla på me mig och då så släppte han mig där ute och då försökte jag gå in igen och då slog en security mig då använde jag ett bandage som jag har fått ett tag sedan, när min vän gick ut ur vianor bärde jag han och gick till garage dörren av vianor och släppte han där och då blev jag bannad efter 2 sekunder för lallar.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel på ett sett.
(Hur många tidigare avstängningar har du? Jag har ingen aning)
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Om jag har blivit bannad förut vet jaga tt jag har lärt mig någonting av det.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte bära honom.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte bära mina vänner eller andra någonstans
Har du läst våra regler? Ja