Viktor Johansson | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Master Nugget

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Användarnamn: Viktor Johansson

Vad är ditt namn i verkligheten? mikael

Vad heter du på discord? Master Nugget#9896

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 5+ timmar

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa alla som behöver hjälp för att jag gör alltid rapporteringar sen kommer aldrig staffs även om dom är inne på servern och jag vill göra så när folk rapporterar vill jag gärna svara på doms rapporteringar. Jag har haft mycker bra RP på denna server fast det är så många personer som bara håller på och lallar och göra så att dom inte förstör folks RP. Och bara hjälpa alla som möjligt så fort som möjligt så att folk inte behöver vänta hela tiden som jag behövde flera gånger.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra med mogenhet, aktivitet och göra så att folk slutar med att bryta reglerna så mycket som möjligt.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på GSRP och på den server tror jag inte så mycket var annerlunda var ganska länge sedan jag var staff där.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja

Vad kan du om skripts? inte mycket.

Varför vill du bli staff? För att jag vill hjälpa alla som behöver hjälp och göra så folk ska sluta med att förstöra folks RP och regel brytandet. Och så att folk ska kunna ha det så bra RP som jag har haft utan folk som bryter reglerna

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Är inte på en annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka