Viktor Johansson | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Master Nugget

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Användarnamn: Viktor Johansson

Vad är ditt namn i verkligheten? mikael

Vad heter du på discord? Master Nugget#9896

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan inte exakt tider men 5-6 timmar,

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle Ha hjälpt alla som skriver rapports och banna/kicka folk som bryter mot regler. Jag skulle också försöka göra så att folk slutar med at bryta reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag vill bli staff för att jag är en väldigt aktiv person och jag är mogen och jag vill kunna bidra så mycket jag kan till denna server, jag vill göra denna server bättre och jag ser väldigt många som bryter reglerna på servern och jag vill jag kunna göra mycket mer än att kicka för att dom andra staffsen svarar inte snabbt när någonting händer och jag vill kunna hjälpa mycket mer till multistaden och göra denna community mycket bättre. Och om jag blir en staff skulle jag kunna göra något mker än att bara kicka personer som lallar så det blir mycket mer realistiskare på multistaden för i verkligheten ser du inte massa personer som krashar och inget änder med dom och folk som dödar varandra för ingeting överallt och nu när jag ser folk som gör grövre saker på servern så kallar jag alltid efter en staff fast dom kommer aldrig och då måste jag kicka dom och då kommer dom jo bara tillbaka och gör det om och om igen skulle och jag vill kunna hjälpa så mycket jag kan för att få bättre roleplay på denna server och vill kunna stoppa alla.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på ganska många serverar fast jag kommer inte ihåg mycket av det.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja

Vad kan du om skripts? Jag kan inte så mycket jag har bara developat på 1 server fast jag slutade developa där för att jag kunde inte jätte mycket.

Varför vill du bli staff? jag vill bli Staff för att jag är väldigt aktiv och väldigt mogen person och jag vill få bort alla personer som bryter reglerna på denna server och jag ser väldigt många personer på servern som vdm’ar, rdm’ar, mycket mer och jag vill kunna få slut på sådant och jag vill hjälpa folket av multistaden och folk som bara inte respekterar reglerna och sånna stora grejer som Staffs inte ens svarar på när folk rapporterar det och jag va tvungen att vänta nästan 1 timme en gång när det va jätte många Staffs inne och jag vill kunna hjälpa folkets problem så snabbt som möjligt på multistaden.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Är inte på en annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka