Accepterad Viktor Johansson | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Master Nugget

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Användarnamn: Viktor Johansson

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2006

Vad heter du på discord? Master Nugget#9896

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 5 timmar+

Varför ska just du bli servervakt? Just jag vill bli servervakt för att jag är en väldigt aktiv spelare och är mogen och jag vill kunna bidra med så mycket jag kan till servern för göra den bättre och jag ser väldigt många som gör fel på servern och dem villl jag kunna göra något åt och jag vill kunna hjälpa till att göra multistaden till ett mycket bättre community. sen ser jag även massa bilar som står ivägen och om jag blev servervakt skulle jag kunna göra något åt det och dva dem så det blir mycket mer realistiskare på servern för i verkligheten ser du inte massa bilar överralt på vägen som har folk har lämnat och sedan så märker vissa inte att dem är där och råkar köra in i bilarna på vägen och sådant och om jag ser folk som gör grövre grejer på servern så skulle jag klippa det och visa för staff'sen och jag vill kunna hjälpa så mycket jag kan för att få bättre rp på servern och vill kunna bidra med mycket bättre rp och hårt jobb.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag är väldigt aktiv och väldigt mogen spelare på servern och att jag vill få bort alla lallare på servrern och jag ser väldigt mycket personer på servern som vdmar och sådant och slåss på gröntgräs och jag vill kunna göra något åt det och sedan klippa det och vissa för högre staffs och jag vill hjälpa staffsen så dem slipper ta mindre grejer telexempel bilar på vägen och monclear snubbar med det olagliga bältet och sådant och sedan sånna mindre grejer kan jag kicka folk för så lär dem sig på den lätta väggen.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Eftersom philip gjorde en ban wipe på gamla bans ett tag sen tror jag bara att jag har blivit bannad 1 gång sen dess eller 2 har glömt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka