Nekad Viktoorbaby | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vktrdj

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? viktoorbaby

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olov Stenqvist han är 25 år. Han har stort intresse av att åka cross och att köra stora truckar i skogen. Han gillar inte att åka cross utan även att åka skateboard. Han åker oftast skateboard till jobbet men även ute i staden vid torget och piren speciellt. Olov är en väldigt lugn person men även lite stressad ibland, han är ganska blyg runt folk men med rätt personer och som han känner är det han som låter mest och pratar mest. Hans uppväxt var väldigt tuff, mamman och pappan hade inte mycket pengar vilket ledde till att dem växte upp i ett fattigt hus och ibland inte mat i kylskåpet. Olov förr gick även på många sporter under sin barndom som till exempel ishockey och innebandy. Han fick sluta tidigt på sporterna på grund av att det kostade för mycket. Han hade det tufft hemma men även i skolan. Han kämpade på med skolan och betygen ända fram till 9:an. Det slutade bra i skolan och han bestämde sig för att vilja bli polis. Vid cirka 22 års åldern valde Olov att gå igenom polishögskolan, 2 veckor senare i polishögskolan var han nära på att hoppa av då han kände att det var för jobbigt för honom pågrund av all stress. Men han hade en sån vilja att bli polis så att han fortsatte pusha sig själv. Han visste att det var det ända som krävdes för honom att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till servern kan jag bidra med hög rp och väldigt seriös rp. Det som jag tror är viktigast av det jag bidrar med till servern är att både jag och motparten kommer ha roligt i alla scenarion. Jag kommer prioritera den sociala rpn då det är den ssom har den mest meningsfulla meningen. Jag kommer även se till att både jag utvecklar min rp här på servern men även att andra gör det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som innebär är att du inte alltid ska spela för att vinna ett scenario utan du ska göra det lika kul för både parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM, VDM, Fear Rp, Powergaming och massa fler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har rpat i snart 1 och ett halvt år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka