Accepterad Vikram | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vikram

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pwogaming/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Slave Owner#1881

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vikram Snab och han är 22 år gammal, han kommer från en stad som heter Kerman som ligger i Iran. Redan som liten blev han slagen av sina föräldrar och andra där han bodde, han började vara med äldre killar som va kriminella. Han blev springpojke efter ett tag och hans föräldrar hade fått höra att han börjat göra det och kastade ut honom ur hemmet, han började bo på gatan och fick överleva på dem små pengarna han tjänade från att vara springpojke. Efter 5 år på gatan hade han sparat ihop en del pengar för att flytta till Unive, han hörde om Unive när några turister hade pratat om att de va ett ställe där man kan skaffa ett nytt liv, så han tog dem pengarna han hade och flyttade till Unive. Han kom till Unive när han va 16år gammal och märkte snabbt att han föll tillbaka till gamla vanor han började jobba som springpojke igen men han fick bättre betalt så att han hade råd med mat och vatten, han köpte en bil som han nu bor i. Vikram gillar lyxiga bilar och att festa

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på servern i lite över en månad sammanlagt och tycker att det är roligt att spela på den men jag tycker att det skulle kanske behövas lite mer personer som jobbar på t.ex meko och marja lisa och jag kan lägga ner mykcet
tid på att spela på servern för att jag inte går i skolan just nu och kan lägga ner all tid som behövs det är en bra server men bra saker kan alltid fortfarande utvecklas

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att det är en bra och rolig server och jag skulle gärna hjälpa till att utveckla den och hjälpa folk

Hur hittade du Unive? Spelade på andra fivem servar och unive är den bästa jag spelat på och mina kompisar spelar också på den vilket gör det roligare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och ha roliga scenarion för mig och andra spelare för jag tycker det är kul när det är mer personer med och jag vill dessutom utveckla mig inom RP ännu mer än vad jag har lärt mig från denhär servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka