Accepterad vikpop07 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vikpop07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? d4baby_

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Lucas Olofsson och är 21 år. Lucas växte upp på Hisingen Göteborg. Lucas hade inte bra betyg i skolan och fick gå om några klasser. Han gillade inte sina lärare så mycket och detta ledde till att han bråkade mycket med lärarna. Lucas och hans vänner gjorde mycket busiga saker genom åren. Dom hittade alltid på busiga planer som att kasta ägg på hus eller kasta vatten ballonger på folk. Lucas brukade också spela spratt på sina vänner. Lucas var ganska känd i skolan för sina kreativa bus. Men han spred också glädje omkring sig och sina vänner genom att göra roliga saker tillsammans. Men Lucas blev sedan vuxen och blev mognare han ville sedan ha en ny start i livet där med flyttade han till staden unive. Lucas har en vän i staden unive som heter Per Olof och dom brukar hänga med varann. Lucas kan känna lite sorg ibland också för hans pappa dog när han var barn och dom stod varandra väldigt nära men folket som han känner bruka göra honom gladare. Lucas gillar att spela fotboll och gå på fester samt träffa nytt folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriöst rp som kan utveckla servern och bidra med kreativa idéer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man agerar eller tar beslut som främjar den andra sidans framgång eller mål istället för sina egna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM när du dödar någon utan en anledning till varför, copbait när man försöker få polisens uppmärksamhet och sunt förnuft som att loota någon mitt under ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har erfarenhet för jag har spelat på andra servers innan jag börja spela på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att spela på eran server väldigt mycket och när jag gillar att göra något blir det seriöst för mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka