Nekad vikpop07 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vikpop07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? d4baby_

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Lucas Olofsson och är 21 år. Lucas är ett ensam barn så han har aldrig haft några syskon och växa upp med. Hans pappa var en knark missbrukare och brydde sig inte om Lucas. Hans mamma är den enda som har tagit om honom i sitt liv. Lucas gillade inte skolan mycket och var inte närvarande ofta. Lucas växte upp med dåligt folk och dom gjorde ofta dåliga saker. Lucas gillar att spela fotboll och ville bli proffs när han var liten. Lucas idag bor i staden unive och har tagit tag i sitt liv. Lucas brukar ofta gå till gruvan och hacka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriöst rp så att servern kan växa. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du spelar för att båda personer ska ha kul och att det inte bara är kul för en och tråkigt för den andra man spelar logisk och inte behöva vinna i varje scenario och det bygger upp din karaktär och rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM när man kör över någon utan en anledning, copbait när man försöker få polisens uppmärksamhet och combatlog när du undviker ett scenario t.ex att slippa polisen eller när du blir rånad.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är helt okej

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? När jag gillar något som jag gör så börjar jag ta det seriöst och jag gillar att spela på eran server.

Nekad
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka