Accepterad vikkis | Medlem ansökning [GormStorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vikkis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Vikkis

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Abdi Ali och är 24 år och har många gamla men också nya vänner i staden. Abdi har varit på en längre semester men nu valt att resa tillbaka till staden med sina polare (ej ban) Han har många olika sorters utbildningar såsom bilmekaniker och väldigt intresserad utav att köra budbil då han tog studenten och jobbade direkt på postnord. Han har haft en krånglig uppväxt som ett ensambarn med bara en förälder i huset, men detta gjorde honom för det mesta bara gott då han ville göra sin mamman stolt! Han har alltid velat göra sitt bästa i varenda situation och göra allt vilket gör honom till en noggrann men också driven person. Han är en positiv kille med flera olika sorters utav intressen såsom fiske chilla med polare osv..

Vad kan du bidra med till serverns RP? På servern kan jag som rätt erfaren rpare då jag redan rpa typ 2,5 år men jag kan bidra med en erfaren och mogen rp som är en hög nivå på, Jag har inte alls svårt för att kunna prata med folk så att jag kommer ha en väldigt social rp då jag gillar att prata, Jag kommer även medge en trevlig ton i rpandet som får alla känna sig välkommen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska kunna vinna ett scenario utan man ska också kunna förlora, Det ska vara roligt för både parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har lirat på servern som sagt drygt 2 år och är säker på reglerna. Men exempel VDM = Det är att man anväänder sitt fordon som ett vapen, så att man ex kör över folk med mening. RDM = Random Deth Match dvs att man från utan anledning börjar slå någon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes jag har rpat 2år innan jag tog en liten paus

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men längtar till att lira igen MVH

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka