Nekad vikke | Medlem ansökning (bosse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vikke

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Vikke#9680

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att vara en hederlig svensk bonde han har precis ansökt till att göra landet en tjänst, alltså att bli polis. Som civil så har han hängslebyxor med en blå skjorta, han är lite solbränd då alla hårda dagar på åkrarna. Han har körkort och har ett flertal traktorer. Hjärtat svajar lite och har gått igenom en stor hjärtoperation.

Han är hjärtat i landsbygden och hjälper till i alla situationer. Även fast vissa inte behöver hjälp så är ha där för dom. Han är extremt social och kan stå i timmar och prata med folk tills hans fru Maud säger att det är mat. Han åker gärna fyrhjuling ut i skogen för att jaga. Han är jägare och extremt intresserad av vapen och jakt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med goa senario och inte leka ball och prata ortenspråk. Jag kommer att spela på scenarionan och vara trevlig och go

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ineebär att man agera på ett sätt som främjar eller gynnar den andra sidan eller din motpart.

Hur hittade du Unive? Kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka