Nekad VikingMezi | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

VikingMezi

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093537881/

Ditt Hex-ID: 1100001438c5c59

Vad är din discord tagg? VikingsMezi#1016

Vem var det som bannade dig? Wahlstorm

Hur lång tid var din ban? pernament

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: VDM,POWERGAMING,SUNT FÖRNUFT,FÖRSNABBANDE AV ÄRENDE,HOTAR OM STAFFS ADRESSER ~Wahlstrom

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem gick på ett rykte som var på min livestream på twitch, dem bannar mig för ett ända rykte som gått om att jag hotar supporten Wahlstorms address

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. grejen är att jag blev först bannad för powergaming av wahlstorm i 29 dgr så jag gjorde en bannöverklagan och dom godkände den sen när jag startade en ny live på kvällen då berättade jag till streamen att jag blev unbannad sen skriver Wahlstorm nej du kan inte vara unbannade. Efter en liten stund sitter han och säger att jag kommer hota honom och att jag vet han address osv så sen bannade han mig permanent. Sen när jag skulle in i Unive kom det fram att jag var bannad permanent för Powergaming,suntförnuft,vdm och hot mot support men det jag gjorde var bara powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig då det bara gick runt ett rykte på min stream om att jag hade hotat Walhström vart han bodde men jag vet ingenting om det. Jag gjorde inget fel. och jag har hört att han har blivit av med sin support också så kan jag inte bli unbannad för det ni kan gärna kolla på detta klipp innan ni bestämmer er snälla https://medal.tv/clips/60924531/d133748sxF8o aså inget hände när jag körde min bil det var bara min kompis bil och det var därför jag blev bannad först och sen på kvällen permade han mig på servern

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a jag har blivit bannad förut och det är olika men en jag kommer ihåg var att jag blev bannad för copibait för att jag väntade på min kompis för att han blev stoppad av snuten så när jag väntade så varvade jag motorn och driftade men jag blev sen godkänt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kan försöka stoppa rykten direkt när jag vet att dom finns och ta det med personen

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka