Nekad VikingMezi | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VikingMezi

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093537881/

Ditt Hex-ID: 1100001438c5c59

Vad är din discord tagg? VikingsMezi#1016

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? pernament

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ogiltig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig så vet jag inte. jag tror ni bannade fel person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag gick in i Dc för att gå in i unive Dc men jag hittade inte den så jag kontaktade en supporter och frågade honom om han kunde se om var whitlistad forfarande men han sa att han inte hittade mig så jag sa till han kan du skicka en länk till mig så jag kan prova och gå in så han gjorde det sen när jag klickade på länken så stog det ogiltig inbjudan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tror att det var felaktig ban för att jag blev ju whitlistad samma dag som jag blev bannad och jag e inte så dum att jag gör nått dåligt i Dcn samma dag som jag blev whitlistad och jag skulle vilja att ni kunnde unbanna mig för att jag streamar Unive och det kommer vara tråkigt till mina tittare som kolla på mig om jag inte är whitlist för att jag kommer inte kunna göra så mycket saker som en whitlistad kan göra. hoppas ni förstår mig <3.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad på servern med inte på dc och jag har lärt mig från mina misstag och har ej gjort om dom och kommer ej att göra om dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet faktiskt inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? jupp i servern iallafall

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka