Nekad Viking1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viking1

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080633013/

Ditt Hex-ID: 110000142c772b5

Vad är din discord tagg? Vikingenn1

Vem var det som bannade dig? Philip banna mig klacksko

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-24 225501.pngSkärmbild 2024-09-21 125245.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Philip valde att banna mig då jag diskutera en temporär ban i hans pm och så kom han fram tillslut att jag med många bans inte ska vara kvar på servern på grund av min tidigare historik vilket jag förstår till 100%.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt innan jag blev bannad argumentera ja med Philip från mobilen. Kort efter vart jag bannad. Om du känner dig bekväm så kan vi ha ett avtal, om jag blir bannad igen så kan du banna mig permanent för evigt. Jag vill gå med på detta avtal eftersom jag vill bevisa att jag verkligen lärt mig av alla mina tidigare misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har gjort fel. Detta var ingen felaktig ban. Min tidigare historik är inte acceptabel och därför vill jag komma tillbaka för att visa att jag verkligen kan bete mig. Min negativa historik enda sedan 2021 kommer absolut inte upprepas och jag vill komma tillbaka och visa min ljusa sida inom RP:n. Jag återigen förstår denna ban till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare för i stort sätt allt möjligt så att säga. Men efter alla dessa bans så har jag faktiskt lärt mig och inget av min tidigare historik kommer upprepas. Jag ska se till att förbättra min RP. Jag ska även se till att om jag någon mer gång blir bannad så ska jag ej diskutera det i någons pm och argumentera emot beslut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat acceptera min temporära ban som Philip gav mig och inte alls diskuterat i pm. Jag hade även kunnat skippa argumentationen som skedde den kvällen och gått vidare med mitt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag ska se till att inte upprepa något av mina tidigare fel återigen på servern. Om jag nu får komma tillbaka så skulle det uppskattas enormt mycket och tydlig förbättring kommer att visas, det lovar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Jag ångrar mitt tidigare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka