Accepterad Viking00 | Medlem ansökning (Yousefabd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viking00

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Viking__#0001

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Gustav risaq ochh han är 17 år gammal han gillar att vara ute med sina vänner och spela fotboll på kvällarna han föddes upp i en förort så han va rätt så busig när han va ung han brukade snatta ur butiker han tände eld i skogar och va ganska busig hans föreldrar va ganska fattiga dom flydde til sverige från iran för att de va krig där så nu lever dom i en tvåa i trollhättan de är ganska trångt Gustav hade ganska många släktingar men dom stannade kvar i iran så gustav va alltid så rädd att de skulle hända något med dom hans pappa är 46 år gammal hans mamma är 44 år gammal och gustavs dröm är att bli fotbolls profs och vara med i VM och få träffa sina fafo spelare som alexsander och zlatan

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bjuda in alla mina vänner och jag kan göra tiktoks och streama på twitch och massa saker som gör så att folk hade velat komma in

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver spela för makt och vinna ett scenario ibland kan man förlora olika slags scenario som man senare kan bygga på och göra fler uppföljande scenario istället

Hur hittade du Unive? min kompis och så har jag ju sett när cosmo har spelat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka