Nekad Viking00 | Medlem ansökning [Hugo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viking00

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Viking__#0001

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Hamodi och hamodi är 20 år. Han är född 2000. hamodi är ganska ny i staden han har bott här i ca 2 månad. Han känner inte så många kanske bara 3 stycken dom heter Liam Gunnarson, Salim Abdi och Leo Hansen. hamodi har mycket energi, Han är rolig och snäll. Hans hobby är att åka eller köra. Han vill jobba på meca för hamodi har hjälp sin pappa och sin mamma i garaget. hamodi har hjälp dom sen han var 4 år gammal. hamodis pappa är 47 år gammal. Hans mamma är 50 år gammal och hamodi har en syster som är 15 år gammal. hamoodis favorit färg är blå. Hans favorit märke är Nike. hamodis dröm bil är en Ferrari 488 Pista. Men han gillar alla muskelbilar och alla sportbilar. Han har växt upp i ett fint område. Så han har inte hålt på med alkohol eller droger när han var liten eller när han var äldre. Han har gått på en privat skola i sitt område. Daniel gillar att gyma med kompisar eller ensam men med kompisar är det roligare. hamodi har en bra relation med sin släkt men bäst med sin mamma och pappa. Daniels favorit mat är potatismos med köttbullar och med ett stort glass med cola zero med is. Det tycker han är riktigt gott. Han drömmer om att bli miljonär och kunna köpa många sport bilar och muskel bilar. hamodi gillar också att hjälpa människor

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bjuda in alla mina vänner och jag kan göra tiktoks och streama på twitch och massa saker som gör så att folk hade velat komma in

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver spela för makt och vinna ett scenario ibland kan man förlora olika slags scenario som man senare kan bygga på och göra fler uppföljande scenario istället

Hur hittade du Unive? min kompis och så har jag ju sett när cosmo har spelat

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka