Nekad vikick | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vikick

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407779450/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Martinsson

Vad är ditt discord namn? Vikick#2444

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2000 vilket innebär att han är 21. Han är väldigt bil intresserad och därför vill han arbeta med ett yrke med mycket bilkörning som till exempel polis. Min karaktärs bakgrund är väldigt intressant. Min karaktär har studerat många år i Göteborg och har då studerat på chalmers. Efter att han hade studerat färdigt skulle han och hans föräldrar fira detta då plötsligt fem grabbar kom åkandes i en bil och öppnade eld. Både hans mamma och pappa dog. Därför gillar han inte att prata om döden då det kan ge han flashbacks från den dagen.

Dagarna gick och han bestämde sig för att flytta till los santos. För att han ska passa in i samhället vill han gärna jobba med personer som är empatiska och gillar att kommunicera.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att kunna ta del av detta community då jag anser att det kan både bli lärorikt och intressant. En annan anledning till varför jag vill bli medlem är för att jag gärna vill arbeta med yrken där medlemskap är ett behov det vill säga till exempel polis. Vilket är även något jag skulle kunna bidra med om jag kunde (polis alltså).

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad i just Unive är att det finns otroligt mycket att göra och det aktiva communityt.

Hur hittade du Unive? Jag hittad Unive efter att ha kollat på Zerkaa (engelsk youtuber). Som streamade när han spelade rp vilket inspererade mig till att spela svensk rp och då var Unive populärast

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla mig både muntligt och även socialt. Samt även kanske skaffa nya vänner och kontakter

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli en rik invånare som har feta bilar och snygga guzzar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka