Nekad Vikholm | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vikholm

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Vikholm/

Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Vikholm

Vad är ditt discord namn? Vikholm#5732

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1982

Berätta om din karaktär. Jag tänker att min karaktär, "Konny Karlsson", har varit kriminell, men inte sett sig själv som det. Han har sett på det hela mer som att han är en affärsman, vars affärer bara råkat anses vara olagliga. Han har hållit på med utpressning, bilstölder och droghandel.

Han är i 40-års åldern, har nyss haft ett par, "projekt" som Konny kallar det, i utlandet som fallit negativt ut och han har nyss muckat från fängelset utomlands och letar nu efter en nystart. Han är less på livet, så som det sett ut, och vill försöka köra på "svenssonlivet" med vanligt lönekneg och kanske lyckas bygga upp en tillvaro igen och göra sitt yttersta för att inte ramla tillbaka i gamla vanor.

Med tanke på hans bakgrund så kör han gärna fordon eller arbetar med logistik.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att ni vill ha mogna medlemmar som följer reglerna och som spelar för att ha en trevlig stund där ALLA inblandade har trevligt, inte bara den enskilda spelaren. Jag checkar av alla de boxarna :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är inte väldigt erfaren inom RP, men jag är intresserad och vill gärna bidra med en trevlig spelupplevelse och gemenskap.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag är lite osäker, men jag tänker att det kan antingen vara om man exempelvis blir tagen som gisslan, att man ska agera utefter gisslanstagarens "slutmål" och inte försöka tvinga in ett eget mål eller agenda. Alternativt är det i ett större perspektiv, där "vinsten" är att alla lämnar scenariot en (positiv) erfarenhet rikare.

Hur hittade du Unive? Googlade på "GTA V RP Svenska servrar", hittade en lista på trackyserver.com där ni var högt rankade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka