- Meddelanden
- 33
- Reaction score
- 11
Vad är din steam profil länk? eliz-84
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent
Vad är ditt discord namn? vike321321#3247
Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2009
Berätta om din karaktär. jag är 20 år och gillar och köra bil, jag kommer från rynkeby och jag ville bort från kriminaliteten för det skulle inte ge mig ett bra liv så jag vill bli taxi min intresse är fotboll för det är roligt att spela med sina kompisar min favorit spelare är Ronaldo för han är bra. jag tycker om att köra människor till olika ställen
Varför ska just du bli whitelistad? för jag skulle villa ha ett bra jobb och ha kul
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är snälla personer i, man kan träffa nya personer och kan ha kul
Hur hittade du Unive? mina vänner sa att det var en bra server då vill jag testa den
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och träffa nya vänner, köra billar, denna staden är bäst
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä är oftas på unive, för det är bästa staden
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent
Vad är ditt discord namn? vike321321#3247
Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2009
Berätta om din karaktär. jag är 20 år och gillar och köra bil, jag kommer från rynkeby och jag ville bort från kriminaliteten för det skulle inte ge mig ett bra liv så jag vill bli taxi min intresse är fotboll för det är roligt att spela med sina kompisar min favorit spelare är Ronaldo för han är bra. jag tycker om att köra människor till olika ställen
Varför ska just du bli whitelistad? för jag skulle villa ha ett bra jobb och ha kul
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är snälla personer i, man kan träffa nya personer och kan ha kul
Hur hittade du Unive? mina vänner sa att det var en bra server då vill jag testa den
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och träffa nya vänner, köra billar, denna staden är bäst
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä är oftas på unive, för det är bästa staden