Nekad Viiictor | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viiictor

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/victorsater/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? biggiejuke#5935

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Felix Coolson. Felix snackar ganska konstig och många tycker han är väldigt skum, han har innan jobbat som polis och var assistent i poliskåren. han är född 1999, Felix säger väldigt skumma saker ibland en jävla skumma saker flyger ut ur hans mun. det är ganska många som tycker han är rolig fast dom skrattar åt han inte med han. när han ser en tjej försöker han alltid haffa men det slutar med att tjejen ringer polisen.

Varför ska just du bli whitelistad? för är inte en kille som spelar för makt, spelar för att ha kul och göra feta scenarion. har 757 timmar på fiveM och det är bara rp. jag kommer bidra med en fett rp nivå och skit feta scenarion. när jag spelar försöker jag göra så alla har kul spelar inte egoistisk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har kört lite på multistaden och tycker att det är en skit bra server. har också två vänner som kör på multistaden.

Hur hittade du Multistaden? mina vänner bjöd in mig pandish och grodnudel.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och försöka göra så andra också har kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka