Nekad Viiictor | Whitelist ansökning [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viiictor

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/victorsater/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? biggiejuke#5935

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Leif Coolson fördd 1999 han fyller år 15 februari, leif är den personen som gör dumma val ganska ofta men ibland kan han vara smart. Leif har för de mesta varit kriminell och varit med i många gäng. han har också varit mekonomen chef. Leif är inte den personen som skjuter och dödar hela tiden han kan lösa det mesta med att prata. leif är en för det mesta lugn.

Varför ska just du bli whitelistad? göra roliga scenarion och försöka hjälpa till så mycket så rp nivån blir maxad. kan rpa och har 757 timmar på bara rp. och har rpat på många olika servrar. spelar inte för makt och pengar som många gör spelar för att ha kul och skratta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har kört lite på multistaden och tycker att det är en skit bra server. och vill bli whitelistad så jag kan vara mer seriös och fixa jobb och sånt.

Hur hittade du Multistaden? gick in på fiveM och då såg jag multistaden så jag gick in och körde.

Vad har du för mål med ditt rollspel? skita i pengar och sånt och bara tänka på att ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka