Nekad viggzzz | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggzzz

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? viggzzz

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunnar Gran 2000-08-06

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugnt smart rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: gunnar gran växte upp i en ganska lugn familj men lärde sig tidigt att klara sig själv han gillade att vara ute och fixa med saker och lärde sig hur man tjänar pengar på egna sätt han har alltid haft huvudet på skaft och gillar att planera innan han gör något han flyttade till stan för att få en nystart och skapa sitt eget namn i framtiden vill han bygga upp något stort kanske eget företag eller jobba sig upp till någon med makt han vill ha respekt och pengar men också ett stabilt liv där han kan lita på sina närmaste han tänker långsiktigt och vill inte stressa fram något utan tar steg för steg för att nå sina mål

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös och rolig rp där jag spelar min karaktär på ett realistiskt sätt och inte bara tänker på mig själv jag vill skapa bra scenarion med andra så det blir kul för alla och inte bara snabba grejer jag är aktiv och engagerad och försöker alltid utveckla min karaktär så det händer saker i storyn jag är respektfull mot andra spelare och följer regler så rpn blir rättvis och bra jag kan också ta initiativ till nya händelser och bygga relationer med andra karaktärer så det känns levande

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte bara spelar för att själv vinna utan också för att göra det kul och rättvist för den man spelar mot ibland låter man den andra lyckas eller få övertag så scenariot blir mer spännande och realistiskt man tänker på storyn och upplevelsen istället för bara resultatet det kan vara att man inte alltid flyr eller vinner ett bråk utan spelar skadad ger upp eller hamnar i problem så det blir bättre rp för båda det handlar om att samarbeta och skapa bra rollspel tillsammans istället för att försöka vinna hela tiden

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot reglerna jag försöker alltid följa dem och spela seriöst jag vet att reglerna finns för att göra rpn rättvis och rolig för alla och jag tänker fortsätta hålla mig till dem och lära mig mer så jag blir ännu bättre på rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska inte använda metagaming alltså använda info man fått utanför spelet i rp man ska inte powergama och tvinga fram saker som andra inte kan påverka man ska värna om sitt liv och spela realistiskt som om karaktären är rädd om sig själv man ska inte rdm eller vdm alltså döda eller köra på folk utan anledning man ska vara respektfull mot andra och inte förstöra rp scenarion man ska följa serverns regler och lyssna på admins

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är inget mer. tack

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till intervju

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka